.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخی اشكالات دولت‌ احمدی نژاد از زبان جواد قناعت

استاندار گلستان گفت: جاه‌طلبي، حرص، طمع و تعلقات دنيوي به مال و فرزند از مهم‌ترين موانع ولايتمداري و ولايت‌محوري برخي خواص در جريان فتنه 1388 بود.

جواد قناعت پيش روز گذشته در همايش غدير استان گلستان اظهار داشت: جاه‌طلبي به اين معناست كه فرد با وجود آگاهي از حقيقت و واقعيت كه همانا اهل بيت، رهبري و ولايت فقيه است به خاطر حرص، طمع و دلبستگي به دنيا آن را انكار كرده و در برابر آن مقاومت كند.

وي تصريح كرد: كساني كه جريان فتنه سال گذشته را همراهي و به انقلاب و رهبر پشت كردند كساني بودند كه از پست‌هاي كليدي برخوردار بودند و تعلقات به فرزند و منافع دنيوي داشتند و همراهي با انقلاب و رهبر به نفعشان نبود.

استاندار گلستان جاه‌طلبي را يكي از مهم‌ترين موانع ولايتمداري و ولايت‌محوري عنوان كرد و افزود: اين خصلت بيشتر متوجه خواص است تا مردم عادي، زيرا مردم عادي از تعلقات و دلبستگي‌هاي دنيوي كم‌تر برخوردار بوده و از حريت بيشتري برخوردار هستند و با گفتن واقعيت‌ها كم‌تر متضرر مي‌شوند.

قناعت گفت: آنان كه در جريان فتنه، موضوع تقلب در انتخابات را مطرح كردند بايد پاسخ مي‌دادند كه مگر در انتخابات‌ گذشته همين بدنه كارشناسي، كارمندان و مسئولان ستادها در استان‌ها نبودند كه انتخابات را برگزار كردند پس چرا در زمان شما انتخابات سالم برگزار مي‌شد و در اين زمان كه مردم به شما رأي ندادند انتخابات دچار مشكل شد.

قناعت با بيان اينكه يكي از اشكالات وارد بر دولت‌هاي نهم و دهم حفظ بدنه و نيروهاي دولت‌هاي گذشته بوده است، گفت: يكي از اشكالاتي كه گاهي بچه حزب‌اللهي‌ها به دولت‌هاي نهم و دهم وارد مي‌كنند اين است كه چرا اين دولت مانند دولت‌هاي قبل نيروها را قلع و قمع نكرد، پس بدنه دستگاه‌ها و قوانيني كه انتخابات مبتني بر آن اجرا شد همان بود كه در دولت‌هاي قبل هم وجود داشت.

به گفته وي نگاه مردم به مسائل مبتني بر ديدگاه‌هاي اعتقادي و ارزشي است و مطيع امر و منويات رهبري هستند.

استاندار گلستان خاطرنشان كرد: براي آماده‌سازي جامعه براي ظهور و حضور امام زمان (عج) اطاعت از ولايت فقيه كه نائب بر حق آن حضرت در زمان غيبت هستند ضروري است.
قناعت تأكيد كرد: توجه به اين امر خصوصاً براي كساني كه در طبقه خواص قرار مي‌گيرند لازم و ضروري است.

به گفته وي آحاد جامعه همواره بايد خود را براي آزمون‌ها و امتحانات خداوند در شرايط سخت آماده نگاه دارند و در همه حال مطيع امر نائب امام زمان خود باشند.
استاندار گلستان عدم شناخت و آگاهي نسبت به جايگاه رفيع ولايت فقيه را يكي ديگر از موانع ولايتمداري و ولايت‌محوري عنوان كرد و افزود: بسياري از افراد هنوز از مرتبه و شأن ولايت فقيه آگاهي ندارند.
به گفته قناعت جايگاه ولايت فقيه نزد دشمنان به مراتب شناخته‌ شده‌تر از خودي‌هاست زيرا نسبت به آن حساسيت نشان داده و آن را خطري بزرگ در برابر موجوديت خود مي‌دانند.

وي با اشاره به بروز انحراف پس از رحلت رسول اكرم (ص) يادآور شد: مسبب اصلي بروز انحراف در صدر اسلام ناآگاهي جامعه از جايگاه ولايت بود زيرا در آن برهه از زمان همه به دنبال خلافت و حكومت بودند و كسي از ولايت سخني نمي‌گفت.
وي با مقايسه جريانات صدر اسلام با اتفاقات پس از رحلت امام خميني (ره) تصريح كرد: اتفاقات و جريانات مختلف خصوصاً بروز جريان فتنه كه پس از رحلت بنيانگذار انقلاب در دوران معاصر ما به وقوع پيوست نيز نشان از عدم شناخت كافي نسبت به اهميت، ضرورت و جايگاه ولايت فقيه دارد.
قناعت با اشاره به قدرت و اقتدار مقام رهبري در اداره نظام جمهوري اسلامي در شرايط سخت يادآور شد: در كجاي دنيا كشوري را سراغ داريد كه بدون وابستگي به شرق و غرب به راه خود ادامه دهد و بيش از 30 سال به آمريكا و اتحاديه اروپا نه بگويد و همچنان محكم و استوار در مسير ارزش‌ها و آرمان‌هاي خود گام بردارد.
وي تأكيد كرد: اگر رهبر اين جامعه انساني مخلص و جامع‌الشرايط نبود و از دانش، آگاهي و معرفت برخوردار نبود هرگز نمي‌توانست كشور را در سخت‌ترين و بحراني‌ترين شرايط مديريت كرده و جايگاه آن را اينچنين تعالي بخشد.
استاندار گلستان با تأكيد بر لزوم تقويت اصل ولايتمداري و ولايت‌محوري در جامعه خاطرنشان كرد: هر چه زمان پيش مي‌رود فتنه‌هاي مختلف سر برمي‌آورند و تشخيص مسير حق از باطل سخت‌تر مي‌شود، از همين رو نياز به ولي فقيه و رهبري آگاه داريم كه مسير صحيح را نشان داده و جامعه را به سمت رشد و تعالي حقيقي هدايت كند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يك همشهري 3 آذر 1389
وقتي قناعت سخن از دينداري ميكند ادم متحير ميشود دوروبري هاش حتي به كار مندان جز هم در اخراج وجا به جايي دحم نكردن ايشان سر منافع خود با احدي تعارف ندارد اما اداي مذهبي ها رو خوب در مياره
ناصر 4 آذر 1389
اگر قناعت راسن می گوید چرا مدیرانی که از دولت خاتمی هنوز هم در مسند کار هستند استفاده می کند ومدیران ولایتی واز اعضای ستاد احمدی نژاد در استانداری استفاده نمی کند وحتی از استانداری هم بیرون می کند!
نا شناس 15 ارديبهشت 1391
درود بر قناعت واقعا ازش خوشم میاد


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.